Rahsia Kanak-kanak Bijak – Irfan Mukhriz



Di dalam akhbar Utusan Malaysia pada 26 & 27 September 2009, ada artikel tentang seorang kanak-kanak berumur 3 tahun yang mendapat perhatian kerana kepintarannya yang rata-rata tidak dimiliki oleh kanak-kanak yang seumur dengannya. Kepintarannya mendapat perhatian banyak pihak termasuk Ketua UMNO Dearah Baling, Kedah, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim. Datuk Abdul Azeez mahu Irfan Mukhriz mnjadi ikon kepada kanak-kanak. Sudah tentu semua ibu bapa mahu anak-anak mereka sepintar Irfan.
Tetapi hari ini, Dunia USANA ingin memecahkan rahsia di sebalik kepintaran Irfan Mukhriz. Apakah yang menjadikan ia berbeza dari kanak-kanak lain? Adakah ianya terlalu luar biasa? Sebenarnya, anak-anak anda juga boleh seperti Irfan Mukhriz. Irfan Mukhriz telah mengambil BiOmega dari USANA sejak dari umurnya 1 tahun. Amat menakjubkan kerana perkembangan mindanya menjadi sangat tajam. Ini adalah kerana BiOmega dari USANA merupakan minyak ikan yang mengandungi EPA dan DHA yang sangat tinggi jika dibandingkan mana-mana produk minyak ikan yang ada di pasaran. Kandungan EPA dan DHA serta ketulinan minyak ikan adalah terbaik dan mengatasi Nordic Natural dan Shaklee. Antara ke tiga-tiga produk terbaik ini, BiOmega USANA adalah lebih murah.
Mengenai Irfan Mukhriz mengamalkan BiOmega USANA bukanlah cerita rekaan, ini adalah kenyataan. Bapa Irfan, Abdul Malek Bin Othman adalah Leader yang hebat di USANA Health Sciences dan berpangkat Gold Director. Beliau amat yakin dengan produk USANA dan hasilnya, kepintaran anaknya dan juga pendapatannya di USANA yang tidak pernah beliau jangkakan sebelum ini. Beliau juga merupakan idola saya di USANA.
Klik pada gambar untuk lebih jelas.

0 comments:

Post a Comment